RADIOPLAY MEDIA затвърждава лидерските си позиции с най-широката и качествена аудитория

RADIOPLAY MEDIA затвърждава лидерските си позиции с най-широката и качествена аудитория
2 Септември 2024

Повече от 2.5 милиона българи са на честотите на радиата на RADIOPLAY MEDIA, по данни на последното проучване от Media Research Hub. Резултатите от изследването са национално представителни и обхващат четири вълни за периода октомври 2023 – юли 2024г. като показват най-актуална информация за българската радио и медийна среда.

Проучването подчертава тенденцията за високо потребление на радиото и на месечна база то достига до 90% от българите на възраст от 16-74 години. Радиото се нарежда на второ място като медия канал по обхват в часовия слот до 19:00 ч. 

В ТОП 5 на най-слушаните радиа присъстват четири от станциите на водещата радиогрупа в България – RADIOPLAY MEDIA. Безапелационни са лидерските позиции на БГ Радио, Радио 1 и Радио ENERGY – всяко едно от тях е с близо милион потребители седмично, а заедно достигат до седмична аудитория от почти два милиона души.

Данните показват още, че RADIOPLAY MEDIA е лидер във всеки голям град - челната четворка за София е оглавена от Радио 1, Радио ENERGY, БГ Радио и Радио 1 Рок, а обхватът на радиостанциите от портфолиото на радио групата за Пловдив е безпрецедентен и ТОП 5 е изцяло превзет от радиостанциите на радиогрупата.

БГ Радио, Радио ENERGY, Радио 1 и Радио 1 Рок достигат до най-голяма аудитория сред хората на мениджърска позиция и предприемачи, респективно те са с най-висок дял на аудитория с нетен доход над 2500 лв.

Интересен факт за радиопотребителите, е че с най-голяма аудитория на хора с висше или полувисше образование са слушателите на Радио 1, БГ Радио и Радио ENERGY.

RADIOPLAY MEDIA звучи с музиката и гласовете на БГ Радио, Радио 1, Радио 1 Рок, Радио ENERGY, Радио Вероника, Радио Nova, Радио NOVA NEWS, Авторадио и CITY Radio & TV. Всичко това и още специализирани музикални канали са събрани в мобилното приложение radioplay.

Прочетете още