Mike Shinoda представи „ALREADY OVER“

Mike Shinoda представи „ALREADY OVER“
Снимка: Mike Miller
11 Октомври 2023

Отваряйки нова страница, носителят на Grammy изпълнител, aвтор на песни и продуцент Mike Shinoda от Linkin Park се завръща с новия си сингъл „ALREADY OVER“, който излиза чрез Warner Records/Орфей Мюзик. Представяйки своята собствена, лична визия, Shinoda специално пише, записва, пее и свири на всеки инструмент в парчето. Подхранван от акустичнно барабанно звучене, ръмжаща китара и силното му вокално изпълнение, песента подчертава типичния звук, който е запазена марка за Linkin Park. „ALREADY OVER“ е придружена от енергична, ръчно рисувана визуализация от Dusty Deen, включваща изображения от легендарния фотограф Mike Miller.

Относно песента, Shinoda споделя, „„ALREADY OVER“ изникна в мен, докато седях с любимата си китара в ръце – същата китара, която използвах в песни от „What I've Done“ до „In My Head“. Песента е с подобно звучене на Linkin Park и феновете ще разпознаят. За мен това създава мост от миналото към едно замъглено, но вълнуващо бъдеще.”

В много отношения песента продължава там, където Mike спря на „In My Head” [feat. Kailee Morgue], която дебютира в хитовата шеста част от емблематичния франчайз Scream, Scream VI. Оттам той се издига в Топ 10 по радиостанциите с формат Alternative, като Revolver го приветства като „пулсираща електронна рок мелодия“.

2023 тихо се превърна в ренесанс както за Mike Shinoda, така и за Linkin Park с музика, съдържание и пълно потапяне за феновете по целия свят. Тази пролет Meteora 20th Anniversary Edition стигна до #1 място в класацията за най-добри хард рок албуми на Billboard, в класацията за най-добри рок албуми, класацията за най-добри каталозни албуми и класацията за най-добри винилови албуми. Сингълът „Lost“ избухна като най-голямата рок песен за 2023 г. досега и стана първият #1 дебют на групата в Billboard’s Rock & Alternative Airplay Chart от повече от десетилетие! Едновременно с това се отбеляза тяхното най-високо място в Billboard Hot 100 от 2012 г. насам, стигайки до #38! Досега е натрупал над 136 милиона стриймвания в Spotify и 63 милиона гледания в YouTube на зашеметяващото музикално видеo. Meteora 20th Anniversary Edition беше отбелязано и от The New York Times, The FADER, The Howard Stern Show, KROQ, и други.

Прочетете още