Както знаете, на 2-ри декември в Madison Square Garden, Ню Йорк, KISS изнесоха последния концерт в историята си, приключвайки прощалното турне End of the Road. Oбявиха обаче, че „започва нова ера”, в която групата ще продължи да съществува във формата на дигитални аватари. При представянето им в края на финалното шоу на бандата, стана ясно, че те са високи 8 фута (два метра и половина) супергерои, които дишат огън и изстрелват светкавици, докато се носят във въздуха над публиката.
Във виртуалните образи на Gene Simmons, Paul Stanley, Eric Carr и Tommy Thayer, създадени от компанията за специални ефекти на George Lucas Industrial Light & Magic, в партньорство с Pophouse Entertainment Group (съоснована от Björn Ulvaeus), са инвестирани 200 млн. долара. Двете компании се обединиха за шоуто ABBA Voyage в специално построена арена в Лондон, в което феновете можеха да присъстват на впечатляващ концерт на шведската група в изпълнение на техните холограмни образи.
„Така KISS могат да правят концерти в три града на три различни континента в една и съща вечер. Такива неща можеш да правиш с тази технология”, обяснява главният изпълнителен директор на Pophouse, Per Sundin.
Това е поредното обещаващо бизнес начинание на една от най-силните в маркетингов аспект групи, която открива нова глава в историята си: след 50 години KISS навлизат в един вид музикално, или по-скоро дигитално безсмъртие.