Facebook потвърди, че пуска собствена онлайн ТВ услуга. Тя се казва Watch и пробната ѝ версия ще е достъпна за потребители в САЩ още днес, съобщават онлайн изданията BusinessInsider и TechCrunch.
Watch ще е достъпна като отделна секция във всички версии на социалната мрежа, включително мобилните приложения и приложенията за телевизори. Чрез нея компанията ще предлага оригинални предавания и сериали, които ще са направени от популярни създатели на съдържание. Предаванията ще са разделени на различни категории, като ще има и такива на живо. Потребителите ще могат да се абонират за известия за нови епизоди. Повечето предавания и сериали ще са кратки и ще са насочени към спорт, риалити програми, документални поредици и др.
Потребителите няма да плащат, за да гледат съдържанието. Вместо това, то ще се финансира от реклами, като Facebook ще задържа 45% от приходите. Компанията казва, че е участвала във финансирането на някои от предаванията. Освен това тя работи и по придобиването на правата върху други предавания.
От компанията планират да разширяват услугата постепенно и след САЩ Watch да премине към разпространение и на международния пазар.